خدایا شوخی بسه دیگه بگو تمومش کنن

!!بازم خـط خـطی کردم این منـه لعنتـی
بهترین فرشته شیطان بود مرد و مردونه وایستاد گفت سجده نمیکنم! به این آدمک های ضعیفی که از گل متعفن ساختی سجده نمیکنم! حالا همین فرشته هایی که در ظاهر حرف خدارو گوش کردنم با شیطان دستشون تو یه کاسست، دارن تو ساختن آدما دست کاری میکنن که شیطان ببره شاید این فرشته ها غرض خاصی هم نداشته باشن ولی اگه توطئه ای هم در کار نباشه اینا کنتراتی کار میکنن تقلبی کار میکنن من از همین آدمایی که هر روز خروار خروار میدن بیرون میفهمم تقلب میکنن! حتی لای لجن و گل هم آشغال میزنن اون اوایل باز کارای بهتری میدادن بیرون هرچی میگذره بدتر میشه مگه نمیبینی؟ حتی بعضیا رو نیمه کاره میدن بیرون هنوز پیچ و مهرشم سفت نکردن ول میکنن روی زمین بعضیام اطاقشو درست می کنن خالی میارن بازار اصولا یادشون نیست که لااقل یه چند قطره عقل شعور انسانیت رو توی لشه به این سنگینی بچکونن! گاهی وختاام لوازم آدمارو عوضی میبندن مثلا زبونی که واسه یه آدم حسابیه رو میزارن تو دهن یه دزد قالتاق.صورتی که ماله یه تیپ معصوم و دوست داشتنیه رو میکنن تو سر یه رند هفت خط! گاهی وختا هم از حیوونا استفاده میکنن میان دل و دماغ مثلا سگ خوک الاق بوقلمون انتر رو هویجوری چش بسته میچپونن تو اندام یه آقا ، یه خانم ، یه شخصیت برجسته ......چه میدونم! فکرمیکنم شاید شوخی میکنن شاید واسه تفریخ و خنده جک بامزه میسازن"! این کارا شوخی نیس؟ ینی میتونم باورکنم خدا این جور چیزا میسازه!؟

نظرات شما عزیزان:

به گل نشسته
ساعت16:20---15 ارديبهشت 1392
دلم آن قدر خسته و شکسته است ‏..‏ که میخواهم گوشه ای ‏،‏ پشت به دنیا ‏،‏ زانوهایم را بغل کنم و بگم ‏:‏ خدا ‏..‏ من دیگه بازی نمی کنم..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, ساعت 21:20 نویسنده باران |